Novo digitalno doba u kojem živimo neprestano pomiče granice komunikacije prema naprijed. Internet, pametni telefoni, osobna računala i tableti dio su već uobičajene svakodnevice. Zato nije čudno da je i medicina postala važnim dijelom tog tehnološkog napretka. Razdoblje nedavne pandemije COVID-19 koja je zaustavila cijeli svijet u njegovoj svakodnevici, postavilo je neke nove izazove na polju digitalne medicine. Klinika Magdalena na tom je putu razvoja u Hrvatskoj pronašla svoje važno mjesto istaknuvši se kao lider na području digitalnih medicinskih inovacija u komunikaciji s pacijentima. Prihvativši izazov Magdalena je svoj telemedicinski centar nedavno proširila inovativnim rješenjima za praćenje kroničnih bolesnika na daljinu koja su od sada stalno dostupna.

 

Prije svega, Magdalena je na svoje dvije adrese; u Krapinskim Toplicama i Zagrebu, pronašla nove načine da bude dostupna svojim pacijentima onda kada im je najpotrebnije.

 

Prvi telemedicinski centar u ovom dijelu Europe

 

Još prije dvadeset godina Magdalena je prepoznala potencijal telekardiološke usluge za hrvatsko zdravstvo te je pokrenula prvi telemedicinski centar u ovom dijelu Europe. Kao ustanova koja objedinjava kardiologiju i kardiovaskularnu kirurgiju, čime omogućuje liječenje svih kardiovaskularnih bolesti na jednom mjestu, svojim je pacijentima uz prijenosni EKG uređaj omogućila kontinuiranu komunikaciju s liječnikom. Ultra lagan, iznimno jednostavan za korištenje, ovaj veličine dlana uređaj omogućuje snimanje 12-kanalnog EKG-a te u realnom vremenu pruža trenutno očitanje nalaza i stručno mišljenje s preporukom za daljnje liječenje. Magdalenin telemedicinski centar, gdje se EKG nalazi, automatski prenosi informaciju putem interneta dok se konzultacije vrše preko telefona. Centar radi 24 sata dnevno, 365 dana u godini čime Magdalena kao klinika garantira svojim pacijentima neprekidnu “sigurnost srca” obzirom da imaju mogućnost u samo nekoliko sekundi, bilo kada i bilo gdje, kontaktirati stručni tim Magdaleninih liječnika.

 

Više o telemedicinskoj usluzi u Magdaleni možete pronaći ovdje.

 

Virtualna ambulanta kao odgovor na “novu stvarnost”

 

Još donedavno svijet se zatekao pod preventivnim epidemiološkim mjerama što je za rezultat imalo otkazivanje ambulantnih pregleda za mnoge pacijente. Klinika Magdalena tim se neobičnim vremenima prilagodila pružanjem još jedne telemedicinske mogućnosti. Od 16. travnja 2020., u Magdaleni je pokrenuta Virtualna ambulanta čiji je cilj bio omogućiti nastavak redovite komunikacije liječnika i pacijenata, čak i u otežanim okolnostima. Putem, posebno za tu priliku, stvorene digitalne platforme Magdalena Digital, pacijenti su bili pozvani virtualnim putem dogovoriti termin s kardiologom nakon čega bi se konzultacije vršile putem video platforme. Prvi korak označavao je odabir klikom na Magdaleninog liječnika nakon čega bi upisom u kalendar slobodnih termina, pacijent dobio svoje određeno vrijeme za uključivanje u video razgovor s odabranim specijalistom. Na ovaj bi način pacijenti dobili informacije o liječenju ili promjeni terapije, a Magdalenini specijalisti mogli su pratiti pojedinog bolesnika od dijagnosticiranja bolesti do oporavka. Također, bolesnicima je ovim putem omogućen neposredan kontakt sa svojim liječnikom iz sigurnosti vlastitog doma, a cijeli je proces podsjećao na pravi ambulantni pregled.

 

Više o Virtualnoj ambulanti potražite ovdje.